Saturday 11 February 2012

LAGENDA MAN U N LIVERPOOL SERU BERBAIK


Manchester United dan Liverpool kini menyertai kuasa bagi meredakan ketegangan antara kedua-dua kelab menjelang pertarungan Sabtu ini.
 
Bek United, Patrice Evra dan striker Liverpool Luis Suarez dijangka berdepan satu sama lain di Old Trafford buat kali pertama sejak FA menghukum Suarez dengan penggantungan lapan perlawanan kerana didapati bersalah menghina Evra.
 
Berdasarkan situasi, legenda United dan legenda Liverpool, Sir Bobby Charlton dan Ian Callaghan merayu agar peminat kedua-dua pemain bertenang dalam temu bual yang akan disiarkan di program perlawanan nanti.
 
Harapan dari United dan Liverpool adalah inisiatif bersama antara Charlton dan Callaghan akan melihat beberapa cara bagi mengubah apa yang dianggap boleh menjadi lebih teruk daripada suasana biasa pada perlawanan.
 
Sebelum ini, Ferguson meletakkan namanya dalam surat kepada 5,300 peminat United yang berkunjung ke Anfield bagi aksi piala, menggesa mereka agar bersikap "positif", selepas peruntukan tiket dipotong.
 
United mengambil langkah yang sama menjelang pertemuan Sabtu ini, memotong peruntukan Liverpool kepada hampir satu pertiga menjadi 2,100 kerana keperluan pelayan tambahan dan pelan pengasingan.

No comments:

Post a Comment